Felhasználó név:  Jelszó:  Regisztráció Elfelejtett jelszó

Szép kártya elfogadó hely

2013-02-11   |   Haltolvajok Kovácsszénáján
Képtár megnyitása A Kovácsszénájai tavon 2013. február 08-án, a kora reggeli órákban rendőrségi segítséggel orvhalászokat értünk tetten. A tavat sajnos nem borította teljes jégtakaró, így rendszeresen jártuk a vízpartot, ellenőriztük a helyeket. Amint gyanús jeleket fedeztünk fel, folyamatos figyelő szolgálatot szerveztünk több halőrünk bevonásával. Csütörtök esti órákban jelentek meg a Tolna megyéből származó orvhalászok, akik rögtön hozzáfogtak gumicsónakjuk felfújásához és a hálók kitelepítéséhez. Közben a figyelő szolgálatot végző halőr telefonon jelezte az eseményeket, amire a többi halőr és a rendőrök a helyszínre siettek. Az éjjellátók segítségével jól nyomon lehetett követni vízen mozgásukat. Az éjszaka "eseménytelenül" telt el, csak hajnalban szálltak újra vízre az orvhalászok, amikor nekiláttak a hálók felszedéséhez. A hálókat halakkal együtt zsákokba rakták, és kocsiba ültek. A halőrök ekkor jelezték a rendőröknek, hogy elindultak, akik Kovácsszénája központjában feltartóztatták őket. A két elkövetőt elfogták, és terepjáró autójukban megtalálták az elkövetéshez használt eszközöket és a zsákmányt. A zsákokban kb. 450 kg hal volt, ponty, harcsa, süllő, busa, balin, ezüstkárász, amur és néhány keszeg. A halak többsége szerencsére élt, ezek visszahelyezésre kerültek, viszont több példány elpusztult. Az elkövetéshez használt eszközöket (az autót is) a rendőrség lefoglalta. Az elkövetők ellen lopás és állatkínzás miatt feljelentést tettünk. Nem voltak ismeretlenek az elkövetők, korábban már több hasoló eset miatt folyt ellenük eljárás.
Vissza az aktuálisokhoz....

Duna és Dráva folyó töltésen történő járműközlekedés rendje
bővebben.. pdf megnyitás
2017-05-11
Baranya Megyei Halfogó Horgász Csapatbajnokság I. és II. osztálynak 2017. június 17-én (szombaton) kerül megrendezésre a Domolosi horgásztavon. A verseny kiírása további részletek....
2016-06-03
Megyei Halfogó Horgász Csapatbajnokság az I. osztálynak 2016. június 18-án, míg a II. osztálynak 2016. június 19-én kerül megrendezésre a Domolosi horgásztavon. A verseny kiírása további részletek....
2015-10-09
2015. november 22-én kerül megrendezésre a II. Kökényi pergető verseny a Malomvölgyi I. (Kökényi tó) tavon. A versenyről bővebb információk: Mészáros András 30/663 1052 számon.
további részletek....

Mi a kedvenc horgászmódszere?